Vastaanotettuasi tilauksesi, tarkista aina, että lähetyksesi on vahingoittumaton. Vahinkojen, virheellisten tai puuttuvien tuotteiden tapauksessa, ota yhteyttä osoitteeseen: info@lapinkauneuspilkku.fi.

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta lukien. Halutessasi palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä info@lapinkauneuspilkku.fi saadaksesi palautusohjeet. Tuotteiden on oltava käyttämättömiä, avaamattomia ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusoikeus ei koske pilaantuneita tai käytettyjä tuotteita.

Virheettömän tuotteen palautuskuluista vastaa asiakas, ja hyvitys summasta voidaan vähentää Lapin Kauneuspilkulle aiheutuneet kulut. Veloitamme sinulta mahdollisen puutteellisen tai virheellisen palautuksen yhteydessä syntyvät lisäkustannukset, vaihtoehtoisesti emme hyväksy palautusta.

Kun palautuksesi on vastaanotettu, lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen palautuksesta. Ilmoitamme samalla myös mahdollisesta hyvityksestä. Muista ottaa palautuksesta kuitti/tosite itsellesi, jos lähetys jostain syystä sattuisi hukkumaan. Palautuksia varten tarvitsemme tilinumerosi, jotta voimme palauttaa kauppahinnan.

Liitä palautuslähetykseen alkuperäinen pakkauslista/kuitti, voit vaihtoehtoisesti lähettää meille tarvittavat tiedot myös käsinkirjoitettuna.

Paketin jättäminen noutamatta postista, tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta, ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Perimme noutamatta jääneistä lähetyksistä palauttamisesta aiheutuneet kulut.

Voit perua tilauksesi, mikäli sitä ei ole vielä vielä ehditty lähettää. Hyvitämme maksamasi summan samalle maksutavalle, jonka valitsit tilauksen tehdessäsi. Peruuttaessa tilaus pidätämme oikeuden vähentää hyvitys summasta meille aiheutuneet kustannukset.

Mahdollisessa riitatilanteessa, jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi neuvottelemalla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

ONGELMAT TOIMITUKSESSA

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

REKLAMAATIOT

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi sähköpostilla info@lapinkauneuspilkku.fi.

Tuotteita koskevat reklamaatiot Lapin Kauneuspilkku käsittelee ainoastaan kirjallisena, joka voidaan toimittaa joko sähköpostilla tai kirjeenä. Reklamaatio tapauksissa tulee mahdollisesta ongelmasta ilmoittaa ensitilassa sähköpostitse.